PGE przestrzega mieszkańców o pojawieniu się fałszywych informacji dotyczących zmiany systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego przez PGE Dystrybucja.
-W związku z docierającymi do PGE Dystrybucja S.A. informacjami, o przesyłaniu do odbiorców energii elektrycznej, informacji o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej, pragniemy poinformować, iż spółka nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych- informuje Bożena Matuszczak-Królak z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren.
W przypadku otrzymania podobnej korespondencji należy zwrócić baczną uwagę na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A.
W przypadku stwierdzenia, iż korespondencja kierowana jest przez podmiot inny niż dostawca: PGE Dystrybucja S.A., należy powiadomić policję oraz PGE, telefonicznie (tel. 81 7105702, 81 7105739) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@pgedystrybucja.pl).